mandag 12. oktober 2009

HOI

Det er snart en mnd siden jeg har oppdatert og det er fordi jeg har vært so utrolig opptatt i det siste.
Hvor skal jeg begynne?
Jeg har hatt besøk av Kjersti, som var utrolig koseligt! Er så godt å se kjente ansikt i byen.
Har funnet ut at jeg egentlig hater Ålesund. Det er skummelt å bo der, og mange er skikkelig utakknemlige. Samtidig som det er mange skumle personer der. Jeg har fått total-forbud i å gå hjem fra jobb, fordi det har skjedd 3 voldtekter på kort tid ikke langt fra der jeg bor. Jeg blir skikkelig skremt av sånt.

Ellers så har begge søstrene mine fylt år, og det ble feiret med et heidundrane 80'talls party! Det var sinnsykt morsomt, og med litt for mye innabors, så fant jeg ut at det var råkult å gjør sånn "headbanging". Fant ut dagen derpå at det ikke var så råkult alikavell.

Ellers så jobber jeg bare og har noen kjøretimer i ny og ned. Jeg har ikke kjørt på noen enda, så det er vel bra.

Lørdags morgen dro jeg fra Ålesund og til Oslo. der møtte jeg Kjersti og Mari :-D det var så godt å se gossinger igjen. Dagen ble fylt med å møte Kjersti som vi bodde sammen med i England, bowla på Hard Rock Cafe, og dro ut for å spise. dagen etter dro Koj å jeg til Drammen, for å møte Sharon, som vi også var i England sammen med! Det var utrolig koslig å møte rape-buddien min igjen! Vi dro på kino og så Se Opp. Morsom.
I dag, har vi shoppa, vært på Opera-huset og vært på KONSERT! Green Day konserten va råbra! Vi stod langt fremme i starten, men når de begynte å spille ble jeg most som en pute, og jeg og mari måtte bare flykte fra åstedet å stille oss lengre bak. Kjersti sto igjen fremme, og var i ekstase da konserten var ferdig, jo fordi hun hadde fått en trommestikke i hodet OG blitt sprutet vann på av selveste vokalisten!!! hehehe...

Linda og Steve spurte jeg og Sindre om vi ville være faddre til lille skjønne Nicco! Og det ville vi selfølgelig!! Det blir så koselig!!

I morgen er det hjem til min kjære igjen! Gud hvor jeg savner han. skjønner ikke hvordan jeg greide 8 uker når han var på sjøen.

Peace out

2 kommentarer:

  1. aww :D so bra du koooste de:D

    SvarSlett
  2. Jasså, bra med blogg! Slik kan jeg holde meg oppdatert på alle sammen!

    Lisa

    (lisasolemsaeter@blogspot.com)

    SvarSlett